|
. . |
INFORMACJE HANDLOWE
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Sprzedaż towarów realizowana jest na podstawie zamówienia złożonego
osobiście w siedzibie firmy CRI JOLANTA lub na podstawie zamówienia przesłanego
faksem lub pocztą. Dla stałych Klientów i Partnerów handlowych dopuszczamy
możliwość składania zamówień telefonicznie lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej.
Aby Państwa zamówienie mogło zostać zrealizowane szybko i sprawnie,
prosimy przedstawić na nim:
- numer i datę zamówienia,
- nazwę i dokładny adres firmy,
- imię, nazwisko i telefon kontaktowy osoby odpowiedzialnej za realizację
zamówienia,
- dokładny adres miejsca dostawy towaru i nazwisko odbiorcy,
- pożądany termin realizacji zamówienia,
- sposób dostarczenia towaru,
- numer katalogowy produktu i nazwę produktu według cennika,
- ilość zamawianego towaru.
Zamówienia złożone w formie pisemnej są potwierdzane ( jako przyjęte
do realizacji) telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
CRI JOLANTA zastrzega sobie prawo do sprawdzania autentyczności
zamówień.
DOSTAWY TOWARU
Dla Klientów podstawową formą dostawy towaru jest odbiór własny. Na
życzenie Klienta możliwa jest także wysyłka towaru za pośrednictwem firmy
spedycyjnej STOLICA. Wysyłka towaru odbywa się wtedy na koszt Klienta.
W przypadku zestawów komputerowych CRI oraz zamówień na kwotę minimum 5000
złotych dostawa towaru do Klienta w obrębie województwa Śląskiego odbywa
się na koszt firmy CRI JOLANTA za pomocą transportu firmy lub za pośrednictwem
firmy spedycyjnej.
Dla Partnerów handlowych odbiór własny towaru może być zrealizowany
tylko przez osobę wymienioną jako upoważnioną w Oświadczeniu dealerskim
lub posiadającą aktualne (nie starsze niż 3 miesiące) pełnomocnictwo podpisane
przez osoby wymienione w odpisie z Rejestru Handlowego lub w zaświadczeniu
o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Jeżeli wysyłka towaru
odbywa się za pośrednictwem firmy spedycyjnej STOLICA, to jest ona realizowana
na koszt Partnera handlowego. Na nasz koszt wysyłamy wszystkie zamówienia
Partnerów handlowych o wartości ponad 10000 złotych.
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Każda zmiana lub wycofanie zamówienia powinno być uzasadnione pisemnie
i uzgodnione z Działem Handlowym CRI JOLANTA. Nie ma możliwości anulowania
zamówienia, jeżeli nastąpiła już wysyłka towaru.
ZWROT TOWARU
CRI JOLANTA dopuszcza możliwość zwrotu towaru przez Klienta lub Partnera
handlowego tylko w wyjątkowych wypadkach i na określonych warunkach:
1. Błąd w wysyłce towaru.
Zwrot akceptowany jest automatycznie, bez specjalnych procedur i
jest realizowany na koszt CRI JOLANTA. Dla zwracanego towaru wystawiana
jest faktura korygująca.
2. Towar niesprawny w chwili odbioru.
Przypadek taki ma miejsce, jeżeli towar otrzymany przez Klienta
lub Partnera handlowego jest niesprawny. Fakt ten musi być zgłoszony w
ciągu pięciu dni roboczych od daty otrzymania towaru. Zwrot towaru wymaga
akceptacji Działu Handlowego i jest realizowany na koszt CRI JOLANTA. Zwrócony
towar podlega sprawdzeniu w serwisie CRI JOLANTA. Jeżeli okaże się, że
towar jest sprawny, to Klient lub Partner handlowy ponosi pełne koszty
operacji zwrotu i testowania towaru i musi przyjąć towar z powrotem. W
przypadku potwierdzenia niesprawności towaru, wymieniany jest na nowy,
wolny od wad i odsyłany na koszt CRI JOLANTA. |