CRI JOLANTA - strona główna Informacje
O firmie CRI JOLANTA
Nowości
Informacje
Informacje handlowe
Informacje ze świata
Ogłoszenia
Produkty
Usługi
Cenniki
Promocje
Serwis techniczny
Kontakt
Linki

Napisz do nas!

. .   

INFORMACJE HANDLOWE

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Sprzedaż towarów realizowana jest na podstawie zamówienia złożonego osobiście w siedzibie firmy CRI JOLANTA lub na podstawie zamówienia przesłanego faksem lub pocztą. Dla stałych Klientów i Partnerów handlowych dopuszczamy możliwość składania zamówień telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Aby Państwa zamówienie mogło zostać zrealizowane szybko i sprawnie, prosimy przedstawić na nim:
- numer i datę zamówienia,
- nazwę i dokładny adres firmy,
- imię, nazwisko i telefon kontaktowy osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia,
- dokładny adres miejsca dostawy towaru i nazwisko odbiorcy,
- pożądany termin realizacji zamówienia,
- sposób dostarczenia towaru,
- numer katalogowy produktu i nazwę produktu według cennika,
- ilość zamawianego towaru.
Zamówienia złożone w formie pisemnej są potwierdzane ( jako przyjęte do realizacji) telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
CRI JOLANTA zastrzega sobie prawo do sprawdzania autentyczności zamówień.
 

DOSTAWY TOWARU

Dla Klientów podstawową formą dostawy towaru jest odbiór własny. Na życzenie Klienta możliwa jest także wysyłka towaru za pośrednictwem firmy spedycyjnej STOLICA. Wysyłka towaru odbywa się wtedy na koszt Klienta. W przypadku zestawów komputerowych CRI oraz zamówień na kwotę minimum 5000 złotych dostawa towaru do Klienta w obrębie województwa Śląskiego odbywa się na koszt firmy CRI JOLANTA za pomocą transportu firmy lub za pośrednictwem firmy spedycyjnej.
Dla Partnerów handlowych odbiór własny towaru może być zrealizowany tylko przez osobę wymienioną jako upoważnioną w Oświadczeniu dealerskim lub posiadającą aktualne (nie starsze niż 3 miesiące) pełnomocnictwo podpisane przez osoby wymienione w odpisie z Rejestru Handlowego lub w zaświadczeniu o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Jeżeli wysyłka towaru odbywa się za pośrednictwem firmy spedycyjnej STOLICA, to jest ona realizowana na koszt Partnera handlowego. Na nasz koszt wysyłamy wszystkie zamówienia Partnerów handlowych o wartości ponad 10000 złotych.
 

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Każda zmiana lub wycofanie zamówienia powinno być uzasadnione pisemnie i uzgodnione z Działem Handlowym CRI JOLANTA. Nie ma możliwości anulowania zamówienia, jeżeli nastąpiła już wysyłka towaru.
 

ZWROT TOWARU

CRI JOLANTA dopuszcza możliwość zwrotu towaru przez Klienta lub Partnera handlowego tylko w wyjątkowych wypadkach i na określonych warunkach:
1. Błąd w wysyłce towaru.
Zwrot akceptowany jest automatycznie, bez specjalnych procedur i jest realizowany na koszt CRI JOLANTA. Dla zwracanego towaru wystawiana jest faktura korygująca.
2. Towar niesprawny w chwili odbioru.
Przypadek taki ma miejsce, jeżeli towar otrzymany przez Klienta lub Partnera handlowego jest niesprawny. Fakt ten musi być zgłoszony w ciągu pięciu dni roboczych od daty otrzymania towaru. Zwrot towaru wymaga akceptacji Działu Handlowego i jest realizowany na koszt CRI JOLANTA. Zwrócony towar podlega sprawdzeniu w serwisie CRI JOLANTA. Jeżeli okaże się, że towar jest sprawny, to Klient lub Partner handlowy ponosi pełne koszty operacji zwrotu i testowania towaru i musi przyjąć towar z powrotem. W przypadku potwierdzenia niesprawności towaru, wymieniany jest na nowy, wolny od wad i odsyłany na koszt CRI JOLANTA.



Wszystkie pytania i komentarze do tej strony prosimy kierować do criadmin@crijolanta.com.pl
Copyright (C) CRI JOLANTA. Ostatnia modyfikacja: 27.04.1999.