CRI JOLANTA - strona główna Informacje
O firmie CRI JOLANTA
Informacje
Informacje handlowe
Ważne wydarzenia
Informacje ze świata
Ogłoszenia
Produkty
Usługi
Cenniki
Promocje
Serwis techniczny
Kontakt
Linki

Napisz do nas!

info@crijolanta.com.pl
. .   

INFORMACJE HANDLOWE

WSPARCIE TECHNICZNE

CRI JOLANTA prowadzi obsługę techniczną wszystkich sprzedawanych produktów. Głównym celem realizowanym przez wsparcie techniczne jest rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się przy użytkowaniu sprzedawanych przez CRI JOLANTA produktów. W ramach wsparcia technicznego dostarczamy najnowsze wersje sterowników dla urządzeń, poprawki (patch'e) dla oprogramowania, instrukcje obsługi itp.. Usługa ta jest bezpłatna dla wszystkich naszych Klientów i Partnertów handlowych. Usługa ta jest także bezpłatnie dostępna poprzez nasz serwis WWW i FTP. W ramach wsparcia technicznego CRI JOLANTA oferuje także szereg usług dodatkowych.
 

USŁUGI DODATKOWE

INSTALACJE.
Wraz z zamawianym sprzętem i oprogramowaniem można zamówić jego instalację lub konfigurację. Usługa płatna.
 
ROZSZERZONA OBSŁUGA SERWISOWA.
CRI JOLANTA zawiera umowy na rozszerzoną obsługę serwisową umożliwiającą wykonywanie napraw na miejscu u Klienta (w miejscu pracy urządzenia) oraz skrócenie czasu reakcji i naprawy urządzenia. Usługa płatna objęta umową serwisową uzgodnioną z Klientem.
 
DORADZTWO I PROJEKTOWANIE.
CRI JOLANTA zapewnia doradztwo z zakresu zagadnień informatycznych i telekomunikacyjnych oraz realizuje projekty w tych dziedzinach. Usługa płatna.
 
SZKOLENIA.
Możliwe jest zamawianie indywidualnych szkoleń z zakresu użytkowania sprzętu i oprogramowania. Szkolenia są realizowane na miejscu u Klienta. Usługa płatna.



Wszystkie pytania i komentarze do tej strony prosimy kierować do criadmin@crijolanta.com.pl
Copyright (C) CRI JOLANTA. Ostatnia modyfikacja: 20.04.2000.