. . |
INFORMACJE HANDLOWEWSPARCIE TECHNICZNEUSŁUGI DODATKOWEINSTALACJE.Wraz z zamawianym sprzętem i oprogramowaniem można zamówić jego instalację lub konfigurację. Usługa płatna. ROZSZERZONA OBSŁUGA SERWISOWA. CRI JOLANTA zawiera umowy na rozszerzoną obsługę serwisową umożliwiającą wykonywanie napraw na miejscu u Klienta (w miejscu pracy urządzenia) oraz skrócenie czasu reakcji i naprawy urządzenia. Usługa płatna objęta umową serwisową uzgodnioną z Klientem. DORADZTWO I PROJEKTOWANIE. CRI JOLANTA zapewnia doradztwo z zakresu zagadnień informatycznych i telekomunikacyjnych oraz realizuje projekty w tych dziedzinach. Usługa płatna. SZKOLENIA. Możliwe jest zamawianie indywidualnych szkoleń z zakresu użytkowania sprzętu i oprogramowania. Szkolenia są realizowane na miejscu u Klienta. Usługa płatna. |